*****


Odtwarzacz

wtorek, 4 maja 2010

Hej

Witam!



Ja nazywam sie Ola a moj nick na stardoll to olastella.
Na tym blogu bede głownie zajmowała sie grafiką i roznymi dodatkami do bloga.
Powoli już zaczełam prace nad grafiką ale to dopiero początek,musze jeszcze duzo tu pozmieniac
Mam duzo pomysłow,ktore bede powoli realizowała :)

Mam nadzieje że spodoba wam sie nasz blog



PS.Zdjecie ktore widzicie jest mojego autorstwa.Bardzo lubie robic zdjecia a to nalezy do moich ulubionych.

Zapraszam na moj profil                  
                                                                            

0 komentarze:

Prześlij komentarz

****


Myspace Drawing Pad at WishAFriend.com
 
Copyright Wszystko o Stardoll 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .